Created by MyFitnessPal - Free Weight Loss Tools

12/28/11

KOSONG.....

Sori lah kengkawan....den wat entry luahan rasa sejak 2 3 menjak nie.....tak tau nak gambarkan perasaan den sekrang nie...Maybe nielah penyebabnya berat den naik minggu nie...dengan kemunculan bulan merah lagi,menambahkan selera den sangat2 wat masa nie....huhuhu....

Sekarang semuanya berlaku dengan serentak...sekaligus.....den x tau nak cakap macam mana....smpai den rasa kekosongan...macam ada ruang yang semakin lama semakin luas dalam diri den nie....apa yang jadi kat den sekarang nie? ape yang dah berlaku..

Naper semuanya terjadi semula????????????setelah sekian lama......Setiap malam aku pikir kan tentang semua nie....Telah ku beri amaran pada diri sendiri tapi aku degil.........Aku macam pasti hal macam 2 x kan terjadi lagi tapi....AKHIRNYA....berulang semula.....WHY???????Salah aku gak ker?mmmmmmmmmm

Entah lah...hatiku semakin keliru dengan aper yang berlaku.....Nasib baik aku dah mula sibuk dengan tugas2 2012 yang lebih mencabar tapi aku x leh nak tipu diri aku lagi.....mmmmmm...kekosongan semakin terasa sekarang.....bak kata kawanku"emosi awak nie x stabil"....macam mana aku nak wat yer?

Apa yang terjadi bersarang sangat dalam kepala otak nie....Perlu ker aku sakit hati?menangis?suka?aku x tau...

Maaf lah kengkawan,nie jer yang mampu aku coret kat sini....aper yang berlaku biar aku simpan....maklumlah...bila bulan merah naik,emosi memang x kan stabil kan....

p/s:sori den guna kata ganti nama 'aku"...buntu lak rasanya.....

No comments:

Post a Comment