Created by MyFitnessPal - Free Weight Loss Tools

11/15/09

Hobin Jang Hobin!!!

       MMM...tengok title mesti sumer kengkawan dah tau kan...team bola N9 telah berjaya menamatkan penantian selama 61 tahun untuk membawa pulanng piala Malaysia..Terbukti impian dah tercapai n terlaksana...dek kerana nak berkongsi kejayaan ini, pihak pengurusan telah mengadakan perarakan piala Malaysia n juga team bola sepak ke seluruh N9...termasuklah tempat aku sendiri..kek Rembau...dalam hujan yg renyai2 ( bahasa nogori hujan2 kajo ), aku, mak n abah yg baru jer pulih dari katarak pergi gak meramaikan manusia kat padang MDR Rembau...
      Ingatkan hujan2 mcm nie x der orang datang, selamat n luas lah pandangan sikit kn...he he..tapi hampeh...makin huujan makin ramai lak yang datang...sampai nk tengok dari jauh pun pikir 2 kali...leh tahan gak lah kan penangan bola nie...aku yang terhenjut2 ( kaki sakit lagi ) pn nak gak tumpang sekaki..he he...
     Sempat lagi aku dapat kan signature dari team bola 2...mana yang sempat jer...x sanggup nak berasak-asak...ha..bawah nie sebahagian gambar yang sempat aku ambik...mana yang x datang 2 jangan marah eh..he he...sori lah kalu gambar2 yang diambil blur..amatur n mntk tolong orang...


Aku n pemain bola n9 ( Asyraf )

No comments:

Post a Comment